Nyhedsbreve

Nyt fra DCE

DCE's nyhedsbrev orienterer om nye rapporter og andre publikationer fra DCE, samt om ny forskning og viden om naturen og miljøet i dansk, grønlandsk og europæisk sammenhæng. Mange af nyhederne stammer fra Institut for Miljøvidenskab. Nyhedsbrevet er gratis og udsendes jævnligt.

Abonnér på Nyt fra DCE

Nyheder om OML-modellen

OML-modellen er en atmosfærisk spredningsmodel, der bl.a. bruges i forbindelse med Miljøstyrelsens Luftvejledning. Modellen bruges især til at beregne forureningen fra  industri, og til at vurdere om den såkaldte B-værdi overholdes. Den benyttes endvidere i forbindelse med miljøgodkendelse af husdyrbrug.

Du kan tilmelde dig en elektronisk postliste, så du løbende får information, når der er nyt om OML-modellen (opgraderinger, kurser mv.).

Tilmeld dig OML postlisten